Serveis administratius a través de la web

La Universitat Rovira i Virgili ofereix als estudiants diferents enllaços a la web amb l'objectiu de mantenir-vos informats i facilitar-vos els tràmits que heu de realitzar.

Correu electrònic

Tot estudiant de la URV té una adreça de correu electrònic institucional assignada en format de nom.cognom1@estudiants.urv.cat (llevat de coincidències). A través d'aquest correu es rep tota la informació institucional. Les comunicacions entre l'administració de la URV i els estudiants s'han de fer utilitzant aquest correu electrònic, sempre que sigui possible.

Aquesta adreça de correu electrònic es manté operativa fins a transcorreguts 2 anys des de l'últim any acadèmic que l'estudiant hagi matriculat.

L'accés a la Intranet, en canvi, es manté obert per als antics estudiants i podran continuar accedint a la informació i tràmits que s'hi inclouen.

Atès però que per a poder utilitzar els tràmits en línia és imprescindible disposar d'un correu electrònic, els estudiants a qui, per caducitat de la vigència, se'ls hagi eliminat l'adreça de correu electrònic institucional, la comunicació amb la URV es podrà realitzar amb l'adreça de correu electrònic personal que figuri al seu expedient.

En el cas en què un estudiant ja no disposi d'adreça de correu electrònic institucional i no hagués facilitat, en el seu moment, cap adreça electrònica personal, si vol poder utilitzar els tràmits en línia, haurà d'adreçar-se a la secretaria del seu centre per tal de demanar la incorporació a les seves dades personals d'un nou correu electrònic, a través del qual es puguin realitzar aquestes gestions.

Consulta de l'expedient acadèmic

Des de fa uns cursos acadèmics podeu consultar, també,  a través de la web de la URV, l’expedient acadèmic, eina que us permet estar informats en tot moment de les assignatures matriculades, convalidades, adaptades i reconegudes, així com de les corresponents qualificacions. El nombre d’alumnes que hi accediu per a fer consultes és molt elevat i, per tant, entenem que us és una eina útil, principalment en el moment de l’avaluació i prèviament a formalitzar les matrícules. Actualment estem treballant en incloure més informació que pensem també us pot ser d’utilitat.

Consulta de l'expedient econòmic

Disposeu també de la consulta de l’expedient econòmic, que us permetrà estar informats en tot moment respecte a tots els moviments relacionats amb l’estat econòmic de la vostra matrícula:

1. al compte corrent que teniu actiu

2. els pagaments de rebuts

3. els descomptes

4. les devolucions

5. les resolucions de les sol·licituds de beca i les corresponents regularitzacions.

Consulta de les Dades personals

Podeu també consultar les vostres dades personals tal i com consten als sistemes informàtics de la URV:

• Dades personals
  • Dades de naixement
  • Domicili familiar
  • Domicili durant el curs

En aquesta mateixa consulta hi trobareu un enllaç que us portarà al tràmit específic per a sol·licitar algun canvi a les dades.

Tràmits administratius

Mitjançant aquests enllaços podeu consultar els procediments concrets que els estudiants heu de seguir per a cada tràmit. Hi podreu consultar els terminis i hi disposeu també d'un model d'instància específica per a cada tràmit.