Procediment a seguir un cop finalitzada l'automatrícula

Un cop hagis finalitzat la matrícula, rebràs un correu electrònic de confirmació. Després, has de tenir en compte el següent:

Impressió del rebut

Et recomanem imprimir o quedar-te amb una còpia del rebut de matrícula.

Si no el pots imprimir des d'on t'has matriculat, podràs obtenir-lo a través de la plataforma "Els meus rebuts".

Comprovació de les dades de matrícula

En el rebut es troba informació sobre el contingut de la matrícula. Revisa-ho acuradament i comprova que no has comès cap error.

El mateix rebut t'informa de l'import que has d’abonar, així com del número de compte corrent on has domiciliat l'import, si és el cas.

Lliurament de material

La URV ofereix als estudiants que es matriculen una carpeta.

Des del centre us indicaran el sistema de distribució.

Justificant d'exempció de preus de matrícula

Si en el moment de la matrícula no constava al sistema que tenies dret a l'exempció dels preus, però estàs en disposició d'acreditar-ho posteriorment, has de presentar-lo a la secretaria de campus/centre abans del termini establert per Normativa acadèmica i de matrícula de Doctorat.

Tipus d'exempcions:

- Família nombrosa, víctimes d'actes terroristes, víctimes de violència masclista en l’àmbit de la parella, discapacitat d'un mínim d'un 33%, beneficiaris de la prestació de l’ingrés mínim vital i estudiants víctimes de violència masclista fora de l’àmbit de la parella.