Professorat amb càrrec a destacar

Tornar al llistat

Dolors Comas d'Argemir i Cendra

• Presidenta de la Fundació Nous Horitzons

Dolors Comas d'Argemir i Cendra

Dolors Comas d’Argemir i Cendra

Nascuda a Barcelona el 10 d’agost de 1951, és Doctora en Filosofia i Lletres per la Universitat de Barcelona, i té formació postdoctoral de l’École des Hautes Études en Sciences Sociales i del Laboratoire d’Antropologie Sociale, Paris.

Actualment és catedràtica d’antropologia social i cultural a la Universitat Rovira i Virgili i presidenta de la Fundació Nous Horitzons (FNH), des del 14 de maig, de 2013. La Fundació Nous Horitzons iniciava així una nova etapa amb l'objectiu de potenciar la reflexió, la formació i la difusió del pensament polític d'esquerres, a partir de la innovació política i la col·laboració amb els moviments socials. La FNH destaca, a més, pel seu compromís amb l'aprofundiment de la memòria democràtica i amb les lluites per la justícia social, la igualtat i els drets de ciutadania.

Dolors Comas d'Argemir ha estat diputada al Parlament de Catalunya, regidora a l'Ajuntament de Tarragona i membre del Consell de l'Audiovisual de Catalunya.

Currículum
(PDF 0.03Mb)