II Concurs de Fotografia a les Xarxes Socials #somURV

El Gabinet de Comunicació i Relacions Externes de la URV convoca el II Concurs de Fotografia a les Xarxes Socials #somURV. Les fotografies han de mostrar persones, ambients, moments o espais de la URV (biblioteques, visites, passadissos, aules, laboratoris, activitats...) per reflectir com viu la comunitat de la Universitat en el seu entorn quotidià.

Aquest concurs té com a objectiu fomentar la participació de les comunitats virtuals de la URV a les xarxes socials i donar visibilitat als protagonistes, les activitats i els espais que conformen l’entorn i la comunitat URV. Per participar en el concurs s'ha de tenir un compte a Instagram o Twitter i publicar, en qualsevol d'aquestes xarxes, una imatge acompanyada amb l'etiqueta #somURV18.

Bases del concurs

IV Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials

La Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV convoca el IV Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials. Les fotografies presentades han de fer referència a qualsevol disciplina científica o tècnica, tant relacionada amb les activitats d'investigació i innovació com amb la divulgació de la ciència i les aplicacions tecnològiques. S'han establert dues modalitats: micro i general.

La convocatòria pretén donar visibilitat a la recerca que es fa a la Universitat Rovira i Virgili i als seus protagonistes i fomentar la participació de les comunitats virtuals de la URV a les xarxes socials. Per participar en el concurs s'ha de tenir un compte a Instagram o Twitter i publicar, en qualsevol d'aquestes xarxes, una imatge acompanyada amb l'etiqueta #FotoRecercaURV2018.

Bases del concurs

El termini de presentació de fotografies als concursos finalitza el 27 de maig de 2018.