Màster Universitari en Dret de l'empresa i de la contractació

Activitats MUDEC

Activitats externes MUDEC

Informació:
Dies 22 i 23 de novembre de 2012 a l’Aula Magna del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (Avinguda Catalunya 35, 43002, Tarragona).
Període d’inscripció obert de l’1 i al 20 de novembre de 2012.
Els assistents al Congrés rebran un diploma acreditatiu de la seva participació.

La seu de Tarragona del Col·legi d'Economistes de Catalunya organitza una jornada que porta per títol “Competitivitat a les comarques tarragonines”, es celebrarà el dijous 29 de novembre, a les 18:30 h. al Palau de Congressos de Tarragona, Sala Eutyches, al carrer Arquitecte Rovira, 2 de Tarragona.

Els agrairíem confirmessin la seva assistència al correu tarragona@coleconomistes.com

A càrrec de la Sra. Maria Mirabet, delegada d'EQA a Catalunya (European Quality Assurance).
La presentació tindrà lloc el proper dimarts 4 de desembre, a les 17.30 h, a la Sala de Graus de la Facultat d'Economia i Empresa del campus Bellisens de la URV (av. Universitat, 1. Reus).
Per a més informació veure el programa de la jornada.
Inscripcions gratuïtes enviant un missatge electrònic a: innovacio.empresa@urv.cat