5è Mercat de Projectes Socials

El Mercat de Projectes Socials és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats socials i la URV en el context del Programa d'Aprenentatge Servei. És una actuació inclosa en el Pla Estratègic del Consell Social de la URV.

L'objectiu és afavorir el contacte directe entre les entitats amb àmbit d'actuació al Camp de Tarragona, l'estudiantat i professorat universitaris, amb la finalitat de promoure Treballs de Fi de Grau i de Màster que responguin a necessitats reals i siguin duts a terme d'acord amb els paràmetres de la innovació social.

Les entitats presentaran les seves propostes de projecte, susceptibles de ser desenvolupades per part de l'estudiantat i professorat durant el curs acadèmic 2018-2019. S'hi podran trobar projectes de naturalesa social, cultural i ambiental, d'interès potencial per a titulacions de tots els àmbits de coneixement.

El 5è Mercat de Projectes Socials és una activitat inclosa dintre de les Accions Específiques de Formació de l'ICE de la URV (PROFI089).