Pagaments de taxes des de l'estranger per transferència bancària (màster)

• CONCEPTE: procediment pel qual l'estudiant que no pot utilitzar targeta pot abonar des de l'estranger, per transferència bancària, l'import de les despeses acadèmiques que s'han generat.

Tràmits de la sol·licitud

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, amb la identificació prèvia.

Què

Els imports deguts en concepte de matrícula i taxes acadèmiques.

Quan

En el moment que l'estudiant es matricula i en tot cas sempre abans de la data de venciment del rebut.

On

A la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es fan els estudis.

Com

El procediment per poder fer el pagament per transferència bancària des de l’estranger és el següent:

1. L'estudiant es posa en contacte amb la secretaria per demanar que li enviïn la fitxa de transferència bancària i el rebut corresponent.

2. La secretaria de gestió acadèmica de campus/centre fa arribar el rebut i la fitxa de transferència bancària a l'estudiant per correu electrònic en format pdf, perquè pugui pagar-lo des del seu país.

3. L'estudiant s'ha d'adreçar a l'entitat bancària amb el model de fitxa i rebut corresponent tenint en compte que les despeses bancàries són a càrrec de l'estudiant. L'entitat bancària farà els tràmits pertinents per fer efectiu el pagament a partir de les dades que constin a la fitxa.