Màster universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa - 2a edició
- Durada
- 60 ECTS
- Places de nou ingrés
- 30
- Modalitat
- Semipresencial
- Idioma d'impartició
- 50% en català i 50% en castellà
- Horari
75% virtual, 25% presencial
Les classes presencials s’imparteixen en horari de tarda, 3 dies a la setmana.
- Data d’inici i final de la docència
-
D’octubre del 2019 a juny del 2020
- Coordinació acadèmica
- Dra. Eva Zafra Aparici
- Centre de la URV
- Facultat de Ciències Jurídiques (URV)
- Preu
- 2.913€
Oficina d'Atenció al Màster
977 77 99 44
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat
El Màster universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa forma especialistes en metodologies d'intervenció social i educativa innovadores per a l'acompanyament de persones, grups i comunitats en processos de canvi, a partir de coneixements específics sobre nous models d'intervenció i de la pràctica reflexiva i creativa en l'exercici professional.
Fonamentalment, el programa es centra en:
a) La Innovació, tant en el seu contingut com en les metodologies d'aprenentatge, incorporant metodologies innovadores que permetin reflexionar i ser crítics sobre els models i la pràctica de la intervenció; alhora que creatives i amb la capacitat de formular i construir noves propostes.
b) És un espai de trobada entre els àmbits del Treball Social i l'Educació Social per formar especialistes que puguin integrar -tant en els coneixements com en la pràctica- ambdues perspectives de la forma més efectiva possible. D'aquesta manera, es vol donar resposta a les necessitats sòcio-laborals de la nostra societat actual a través del treball col·laboratiu amb els Col·legis professionals.
c) Es tracta d'un màster que ofereix eines per la cura i l'auto-cura professional, ja que una part important de l'èxit de la intervenció està, precisament, en la manera com les organitzacions curen les relacions que s'estableixen entre les dues parts implicades en el procés de la intervenció: les persones usuàries i els professionals.
d) Impacte i transformació social: la recerca és un element inherent a l'acció socioeducativa i amb un gran potencial per transformar. Per tant, s'ensenyen mètodes de recerca que es puguin incorporar a la intervenció perquè aquesta tingui un impacte real sobre la població.