Cercar
Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria - 13a edició

Admissió

El màster Universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria s’adreça a estudiants amb una formació anterior en l'àmbit de les Ciències de la Salut, principalment Infermeria, que tinguin interès a aprofundir en coneixements relacionats en aquest camp i adquirir una formació avançada de caràcter científic i d'investigació dins l'àrea d'Infermeria.

Documentació específica obligatòria

A més de la documentació general obligatòria per fer la preinscripció, aquest màster requereix que presentis el curriculum vitae seguint el model establert per la Facultat d’Infermeria.

La comissió acadèmica del màster podrà demanar-te les acreditacions del teu currículum que consideri oportunes, de manera que inicialment no cal adjuntar-hi cap documentació.

Criteris de selecció

• Expedient acadèmic.
  • Activitat assistencial.
  • Experiència docent i de recerca.
  • Experiència en llocs de gestió.
  • Formació i mobilitat.

Reconeixement de l’experiència professional

Un cop t’hagis matriculat, pots sol·licitar el reconeixement de l’experiència professional per l’assignatura optativa de Pràctiques Acadèmiques Externes, si compleixes els requisits establerts. La Facultat d’Infermeria pot reconèixer l’experiència professional en altres assignatures.

Per reconèixer l’experiència professional, cal sol·licitar-ho per mitjà del procediment establert.

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat