Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà. Alguns materials són en anglès.
Data d’inici i final de la docència

De principis d’octubre a juny

Coordinació acadèmica
Dra. Mª Antònia Martorell
Centre de la URV
Facultat d'Infermeria (URV)
Preu
1806€

(preu curs 2023-24)* per a estudiants de la UE, Islàndia, Noruega, Liechtenstein, Suïssa i Andorra* o residents a Espanya).

Resta d'estudiants: 2.913 €.

*Si has obtingut la titulació fora de la UE, en la primera matrícula s'aplicarà la Taxa de trajectòria acadèmica de 218,15 €.

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat

El màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins de l'àrea de coneixement de la infermeria, donant resposta al desenvolupament acadèmic i professional a l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

La titulació respon a les demandes i reptes actuals aportant eines teòriques i metodològiques per a les cures en una societat canviant i complexa, contribuint a millorar els sistemes de salut i la qualitat de vida de les persones.

Aquest màster forma professionals de la infermeria especialitzats en la investigació multidisciplinària de les dimensions socials, culturals, polítiques i psicològiques del fenomen integral de la cura en el procés de salut i malaltia de la persona, la família i la comunitat i en les diferents dinàmiques dels sistemes sanitaris. Així, va dirigit a l'alumnat que vol desenvolupar una carrera professional basada en recerca, fent estudis de doctorat o incorporant-se al món laboral, on les competències adquirides poden ser considerades com una oportunitat, tant pel seu desenvolupament personal com pel desenvolupament organitzacional.

El màster s’ofereix en modalitat virtual a través del Campus virtual de manera que els estudiants poden fer el màster 100% en línia.

• AQU Investigació en ciències de la infermeria