Màster en Investigació en Ciències de la Infermeria - 4a edició

Aquest màster ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins l'àrea de coneixement de la infermeria. Així, es pretén donar resposta al desenvolupament acadèmic i professional en l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

En termes teòrics i metodològics respon al repte d'aportar nous instruments per a la recerca sobre les cures en una societat canviant i complexa, al mateix temps que contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones en totes les seves dimensions biològiques, psicològiques i socials.

Sortides professionals

La infermera que adquireixi la formació de màster amb perfil investigador pot desenvolupar les seves tasques en els àmbits de treball següents:

• Recerca: participació en instituts/grups de recerca, direcció de projectes, etc.
  • Docència universitària i formació professional en àrees de la salut.
  • Gestió: supervisió, infermeria adjunta, direccions d’infermeria, etc.
  • Cures en el camp de la infermeria: gestió de cures avançades assistencials a l’àmbit d’atenció primària i/o hospitalària.

La formació de postgrau amb perfil investigador donarà eines al professional per fer recerca, gestionar els processos de cures complexes, fer funcions educatives i de suport als professionals de la infermeria i permetrà actuar com a agent de canvi social.

Màster en  Investigació en Ciències de la Infermeria
Descripció del títol (enllaç RUCT)
Durada 60 ECTS - 1 any
Orientació  Recerca
Modalitat  Presencial
Horari Presencialitat: dimecres i dijous cada 15 dies de 9:00 h a 14:00 h i de 15:00 h a 20:00 h.
Idioma d'impartició Català (60%), castellà (40%)
Places de nou ingrés  40
Centre

Facultat d'Infermeria