Màsters > Màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació

Màster universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació - 14a edició

Admissió

El Màster oficial en Dret de l’Empresa i de la Contractació s’adreça a persones graduades en:

• Dret, Ciències del Treball, Administració i Direcció d’Empreses, Economia i àmbits afins.
  • Ciències Empresarials, Relacions Laborals i Ocupació i àmbits afins.

Documentació específica obligatòria

A més de la documentació general obligatòria per fer la preinscripció, opcionalment també pots presentar acreditació de coneixement d’altres idiomes i de formació complementària relacionada amb el contingut del màster (cursos, seminaris o altres activitats de formació).

Criteris de selecció

El procés d'admissió serà portat a terme per la Comissió d'Admissió que cobrirà el nombre de places que s'ofereixen, tenint en compte els principis de concurrència, igualtat, capacitat i mèrit.

Es tindrà en compte l'expedient acadèmic de la titulació universitària oficial que doni accés al màster, així com altres estudis jurídics complementaris.

Existeix la possibilitat de realitzar una entrevista personal en el cas que la Comissió ho consideri convenient.

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat