Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Màster universitari en Comunicació Estratègica - 15a edició

Sortides professionals

El Màster universitari en Comunicació Estratègica et capacitarà per a l'exercici de perfils professionals relacionats amb la comunicació estratègica en el seu sentit més ampli:

• Director/a, responsable o cap de comunicació en empreses, institucions i organitzacions.
  • Responsable de gabinet de premsa/comunicació.
  • Responsable de gabinet de comunicació de crisi.
  • Responsable sènior o executiu/executiva de comptes en agències de comunicació, de relacions públiques, d'imatge corporativa, etc.
  • Director/a d'agència pròpia de comunicació, de relacions públiques, d'imatge corporativa, etc.
  • Assessor/a de comunicació i imatge, de comunicació política, de comunicació estratègica, etc.
  • Relacions internacionals de relacions públiques o comercials.
  • Assistent a la direcció de comunicació en empreses, institucions i organitzacions.
  • Analista de comunicació corporativa i institucional.
  • Investigador/a en centres universitaris en temes relacionats amb la comunicació estratègica.
  • Responsable de campanyes de comunicació i màrqueting digital (SEO, SEM).

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat