Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc

Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc - 9a edició

Dr. Enric Castelló

• Coordinador del Masterdec.
  • Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Autor de Identidades Mediáticas. Introducción a las teorías, métodos y casos.

El màster aporta una nova dimensió a l'estudiant que li permet analitzar i dissenyar campanyes de comunicació, assessorar empreses, utilitzar eines específiques d'estudi quantitatiu o qualitatiu”

Dra. Arantxa Capdevila

• Doctora en Comunicació per la Universitat Pompeu Fabra.
    • Autora de “El discurso persuasivo. La estructura retórica de los espots electorales en televisión”.

El meu camp d'estudi és la retòrica. El focus del meu treball és conèixer com les persones i les institucions aconsegueixen que els seus missatges siguin efectius. Analitzar els mecanismes comunicatius que donen forma als discursos persuasius i saber utilitzar-los és clau en una societat com l'actual articulada al voltant de l'opinió pública.”

Dr. Jordi Farré

• Doctor en Periodisme i Comunicació per la Universitat Pompeu Fabra.
    • Director de la Càtedra URV/Repsol en Excel·lència en Comunicació.
    • Director del Grup d’Investigació en Comunicació ASTERISC.

Pensar la comunicació estratègica és una tasca apassionant i posada en relació amb el risc es converteix en un repte titànic. En les meves investigacions i lectures tracto de compartir amb els meus estudiants la comunicació sobre el risc en tota la seva complexitat i quotidianitat. La producció, circulació i recepció del risc es converteix en un actiu beneficiós per a la comunicació estratègica.”

Dra. Sunsi Huertas

• Doctora per la Universitat Rovira i Virgili.
    • Autora de “La comunicació dels territoris, los destinos y sus marcas”.
    • Autora de nombrosos articles en revistes de prestigi internacional en relacions públiques.

La meva investigació acadèmica se centra en la comunicació digital dels destins turístics i les seves marques. Recentment vaig dirigir un projecte d'investigació sobre comunicació dels destins turístics a través dels mitjans socials i ara desenvolupem conceptes i metodologies de comunicació turística digital. Explico i treballo els resultats amb els alumnes a les classes.”

Dra. Iolanda Tortajada

• Doctora en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
    • Editora associada de la Catalan Journal of Communication and Cultural Studies.
    • Vicepresidenta de la Mesa per la Diversitat del Consell de l'Audiovisual de Catalunya.

Cap projecte, ja sigui professional o de recerca, pot progressar sense una estratègia per a conèixer el tema que us (pre)ocupa. Per això, en l'assignatura que imparteixo, i a partir de la meva dilatada experiència en comunicació, treballarem les eines qualitatives que us permetran tenir les dades i perspectiva necessàries per a la vostra investigació.”