Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc

Titulacions d'admissió

Es requerirà que cursin complements formatius tots els estudiants que no provinguin de titulacions de comunicació o no tinguin experiència professional en aquest sector.

Documentació específica obligatòria

A més de la Documentació necessària per fer la preinscripció, aquest màster requereix presentar documentació addicional:

• Carta de motivació
  • Acreditació del coneixement d’espanyol equivalent al nivell B.1 (per a candidats que no siguin de parla espanyola)

Criteris de selecció

La selecció de les persones preinscrites es farà tenint en compte els criteris següents:

1. Idoneïtat del títol d'accés: fins a un màxim de 4 punts, d'acord amb l'ordre següent:

a. Titulacions de l'àmbit de la comunicació: fins a un màxim de 4 punts.
   b. Titulacions de l'àmbit de les ciències socials i humanitats (excepte Comunicació): fins a  un màxim de 3 punts.
   c. Altres: 2 punts.

2. Valoració de l'expedient acadèmic de la titulació universitària oficial que dóna accés al màster: fins a un màxim de 2,5 punts.

3. Motivació i preparació específica per cursar el màster: fins a un màxim de 2,5 punts. Per valorar aquest mèrit es requerirà a l’estudiant que presenti el curriculum vitae i/o la realització d'una entrevista personal.

4. Nivell d'anglès superior al B1: fins a un màxim d’1 punt.
La comissió acadèmica podrà establir mecanismes addicionals a la presentació de certificats de coneixement d’idiomes, tals com entrevistes o proves de nivell.

Consulteu la Normativa d'accés i admissió