saltar al contingut principal
Cercar
URV

Com inscriure't en un màster universitari URV pas a pas

Abans de realitzar la matrícula, has de seguir els passos: 

Presenta la documentació original a la Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus corresponent

► Si et presentes personalment:

Pots presentar original i fotocòpia de la documentació perquè el personal de la Secretaria la compulsi, és a dir, farà constar en un segell que la còpia coincideix amb l’original.

► Si no et presentes personalment:

Pots enviar l’original de la documentació compulsada a l’adreça postal de la Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus.

Tingues en compte que la URV accepta les compulses realitzades per:

  • Qualsevol administració pública estatal, autonòmica o local o qualsevol universitat pública de l'estat espanyol.
  • Les representacions diplomàtiques o consulars de l'estat espanyol a l'estranger.
  • Els notaris de l'estat espanyol o els notaris de països acollits al conveni de La Haia sempre que portin la postil·la corresponent o els notaris d'altres països amb l'adient legalització.

Consulta la normativa de matrícula

Contacta amb la coordinació del màster

La Coordinació del Màster t'indicarà quines són les assignatures que has de matricular segons el teu perfil acadèmic i si has de realitzar Complements de Formació. 

Calcula el preu de la teva matrícula i prepara les dades de pagament:

Si et trobes en alguna situació especial, has de fer els tràmits necessaris perquè el sistema informàtic ho contempli en la teva matrícula en línia:

  • Si tens dret a alguna exempció de preus, has de presentar la documentació que ho acrediti abans d'iniciar l'automatrícula.

Automatrícula en línia

La matrícula de màster a la URV es fa en línia, a través de l’Automatrícula.

Consulta pas a pas com has de realitzar l'Automatrícula.