Trasllat d'expedient - D'uns estudis de la URV a un altre estudi/centre o a una altra universitat per continuar estudis

• CONCEPTE: tràmit que han de fer els estudiants que han iniciat uns determinats estudis a la URV i volen continuar estudiant en un altre estudi/centre o en una altra universitat.

Tràmits per sol·licitar-lo al centre o la universitat de destí

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

Al centre/universitat on vol continuar estudiant:

- A la unitat corresponent de la universitat on es vol traslladar.

- Pel que fa a la URV, a la secretaria del Centre/Campus on té l'expedient.

Quan

El que tingui establert cada universitat.

Pel que fa a la URV, quan tingui l'acceptació de l'altra universitat.

Com

Presentant la documentació següent:

• En el cas de canvi d'estudis dins de la URV cal consultar el tràmit de trasllat d'expedient per reconeixement.

• En el cas de canvi d'universitat l'estudiant haurà de consultar la gestió que tingui establerta aquella universitat.

Observacions

• D'acord amb allò que s'estableix al decret de preus i atès que el trasllat implica l'expedició d'una certificació acadèmica oficial, no es podrà formalitzar el trasllat d'expedient d'un estudiant amb pagaments pendents.

• Si el trasllat li és acceptat per l'altra universitat, haurà de seguir els tràmits explicats a continuació.

• Si el trasllat li és denegat i vol continuar els seus estudis a la URV podrà matricular-se el dia assignat.

Tràmits a la URV:

La persona interessada o degudament autoritzada.

Quan

A partir que hagi rebut l'acceptació de l'altra universitat.

Com

Presentant la documentació següent:

• Formalitzant la sol·licitud en línia.

• Còpia de l'escrit d'acceptació de l'altra universitat.

• Original i fotocòpia del document que acrediti el tipus d'exempció, si s'escau (família nombrosa, etc).

Cost

S'haurà d'abonar l'import de la taxa de trasllat, que emetrà la secretaria de centre, d'acord amb el que estableix el decret de preus públics vigent.

Observacions

• Si s'escau, caldrà que l'estudiant renunciï expressament a les convocatòries d'examen previstes amb posterioritat a la sol·licitud de trasllat.
  • Si l'estudiant no té accés al tràmit en línia, podrà presentar la sol·licitud a la seu del registre auxiliar que correspongui a la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen o es van realitzar els estudis  (si fos el cas,  caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció (família nombrosa, etc.).

Resolució de la sol·licitud

El/La degà/na director/a del Centre

Quan

Com a més tard un mes després d'haver presentat la sol·licitud i documentació completa, si s'escau.

* En el compliment d'aquests terminis s'ha de tenir en compte que el mes d'agost es considera inhàbil.

Com

• Es lliurarà a la universitat de destí la certificació acadèmica oficial dels estudis realitzats.

Efectes econòmics

No n'hi ha.