Carnet Universitari d'Estudiant de la URV

• CONCEPTE: El carnet universitari de la URV és una eina d'identificació dels estudiants, així com d'accés a determinats serveis de la URV.

És imprescindible per a accedir a alguns dels serveis que la URV posa al seu abast, com:
    - accés al préstec de la Biblioteca/CRAI
    - accés als pàrquings com a membres del col·lectiu d'estudiants de la URV
    - identificació com a membre del col·lectiu universitari

Procediment per sol·licitar-lo

Estudiants de nou accés.

Quan

En el moment en què s'automatriculi per primera vegada.

On A l'espai destinat a cada centre, habitualment dins de la Sala d'Automatrícula o des del punt on es realitzi en el cas d'automatrícula externa.
Com

El document per a sol·licitar el carnet s'imprimirà automàticament juntament amb el resguard de matrícula.

Haureu de presentar aquest document signat, amb una fotografia en color mida carnet, i de qualitat (no fotocòpia) a l'estand que Catalunya Caixa ubicarà als diferents campus durant el període de matrícula de juliol.

Si l'automatrícula s'ha formalitzat des de fora de les instal·lacions de la URV es pot entregar aquesta mateixa documentació a les ubicacions següents:

- a quelsevol oficina de Catalunya Caixa de la província de Tarragona.

- a un dels estands que s'ubicaran als Campus, només durant el període de matrícula de juliol.

- a les oficines de CX de referència a Lleida i Barcelona.

• El carnet universitari té la vigència de 5 anys.

Resolució: emissió i recollida del carnet
  • Emissió: l'entitat financera.
  • Recollida: l'estudiant.
Quan

Els carnets sol·licitats durant el mes de juliol es podran passar a recollir a la sucursal indicada a principis de setembre.

La resta de sol·licituds, es podran recollir, aproximadament, 4 setmanes després de què l'estudiant hagi entregat la sol·licitud acompanyada de la fotografia (exclòs agost).

On A l'oficina de l'entitat financera assignada a l'efecte.
Com

Adreçant-se a l'oficina esmentada, presentant el resguard de la matrícula.

Observacions Els estudiants que entreguen la sol·licitud de carnet durant el mes de setembre, per exemple, quan lliuren a la secretaria la documentació (que s'ordena a través de cita prèvia), han de ser conscients que no tindran el carnet fins avançat el mes d'octubre.

Incidències un cop l'estudiant disposa del carnet

En cas de robatori, pèrdua, carnet defectuós, carnet caducat o altres incidències d'aquesta tipologia, l'estudiant ha de comunicar-ho a l'adreça electrònica suport.carnet(ELIMINAR)@urv.cat

Des d'aquesta adreça electrònica es donarà resposta en un termini màxim de 48 hores i, sempre que sigui possible, es resoldrà la incidència directament.

Oficines de referència de Catalunya Caixa a les províncies de Lleida i Barcelona

Lleida

Pendent de determinar el codi i nom de l'oficina Adreça de l'oficina
Barcelona Pendent de determinar el codi i nom de l'oficina Adreça de l'oficina