saltar al contingut principal
Cercar
URV

Canvi de les dades identificatives de l'expedient

  • CONCEPTE: procés de substitució de les dades identificatives de l'expedient de l'estudiant per les noves dades presentades.
 

Tràmits de la sol·licitud

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen els estudis.

Quan

  • En el moment en què l'estudiant detecti que hi ha un error en les dades identificatives del seu expedient.

  • Si per alguna raó justificada, li cal que consti les dades d'un altre document diferent.

Com

Presentant la documentació següent:

Cost

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost (vegeu, si s'escau, l'apartat efectes econòmics de la resolució)

Observacions

  • El document que ha de constar a l'expedient de l'estudiant és:

    • DNI: estudiants espanyols

    • Passaport (preferentment): estudiants estrangers

  • En el cas d'estudiants estrangers, si han d'efectuar transaccions econòmiques, caldrà modificar-ho pel NIE. ( En tot cas, una vegada abonats els drets d'expedició del títol, d'ofici, la secretaria recuperarà el número del passaport, que ha de figurar al títol i SET.)

 

Resolució de la sol·licitud

Qui

El/La cap de secretaria

Quan

En el moment de la presentació de la sol·licitud o com a màxim als 5 dies hàbils següents.

Com

  • Una vegada valorada la sol·licitud, s'introduiran al sistema informàtic les noves dades, substituint les anteriors.

  • En el cas de sol·licitud d'esmena d'errades ortogràfiques en el nom i/o cognoms, es faran constar les que figurin en el document acreditatiu de la identitat de l'estudiant.

  • Es lliurarà a l'estudiant un full on se li informarà de les incidències, que provoquen els canvis d'identificador, i les accions que ha de portar a terme a continuació per restaurar les diferents funcionalitats.

Efectes econòmics

No n'hi ha.

Observacions

  • Si s'observa alguna diferència entre les dades personals introduïdes a l'expedient en processos automàtics i les que figuren en el document oficial, la secretaria de centre les rectificarà d'ofici i tot seguit ho comunicarà a l'interessat.

  • Si s'ha fet constar que l'estudiant té expedient obert a més d'un centre, les secretaries es comunicaran internament els canvis realitzats.