Doble Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i de Finances i Comptabilitat

Amb aquest doble grau aprendràs a dirigir qualsevol àrea d'una organització i també et familiaritzaràs amb el funcionament dels mercats financers. En finalitzar-lo sabràs identificar oportunitats i amenaces, gestionar recursos financers, materials i humans, interpretar la informació de l'empresa i de l'entorn per prendre decisions i avaluar els resultats. També aprendràs el funcionament dels principals productes financers i la gestió de carteres d'inversió. L'objectiu és donar-te les eines per emprendre el teu negoci o per treballar per compte aliè en els departaments de màrqueting, finances, comptabilitat i recursos humans.

Places

Idiomes

Català, castellà i anglès (optatiu)

Nota de tall 2017 8,522

L'estudiant de nou ingrés ha d'estar motivat per tenir una carrera professional en l'àmbit de la direcció i gestió empresarial, en qualsevol de les àrees funcionals, o en entitats del sistema financer. Per això, és recomanable tenir predisposició per desenvolupar competències i actituds claus com la responsabilitat i capacitat de treball autònom i en equip, capacitat de raonament numèric, habilitats comunicatives i caràcter proactiu i emprenedor.

T'ajudem a millorar el currículum:

• Podràs cursar assignatures en anglès.
  • Gaudiràs d'un entorn internacional amb estudiants d'arreu del món.
  • Disposaràs de programes de mobilitat internacional amb més de 90 universitats.
  • Completaràs la teva formació amb 560 hores de pràctiques. Tenim convenis amb més de 250 empreses.
  • A més de les pràctiques obligatòries, en podràs fer de remunerades i compatibles amb la teva formació.
  • Rebràs classes de professorat, nacional i internacional, d'alt nivell acadèmic combinat amb professionals de prestigi.
  • La mida dels grups facilita metodologies participatives i la proximitat amb el professorat.
  • Els horaris compactes permetran organitzar-te el temps.
  • Si provens d'un CFGS afí al grau podràs reconèixer fins a 60 ECTS.
  • Podràs continuar formant-te amb una àmplia oferta de màsters.
  • Som l'única facultat pública a Catalunya que ha rebut la certificació del sistema intern de garantia de la qualitat.

Si vols cursar una menció en el doble grau, hauràs de matricular-te de més crèdits optatius dels estrictament necessaris per obtenir la doble titulació.

• Comerç Internacional (impartida íntegrament en anglès). En un entorn globalitzat, cada vegada és més necessari tenir una formació amb visió internacional. En aquesta menció t'especialitzaràs en matèria de màrqueting, economia internacional, relacions econòmiques internacionals, finances internacionals i dret del mercat internacional.
  • Màrqueting. Aquesta menció et permetrà adquirir coneixements especialitzats en màrqueting i la seva aplicació pràctica en l'àmbit de la gestió empresarial.

El darrer quadrimestre de la doble titulació es dedica a la realització de pràctiques en empreses o institucions (560 hores). L'estudiant podrà ampliar aquesta experiència amb pràctiques extracurriculars remunerades, compatibles amb l'horari lectiu.

La Facultat té convenis amb més de 250 organitzacions (multinacionals, pimes, administració pública, entre d'altres) per a que l'estudiant pugui triar el lloc de pràctiques que més s'ajusti al seu perfil, amb una oferta de places que supera amb escreix la demanda.

L'estudiant també podrà accedir a la Borsa de Treball de la Facultat, on trobarà multitud d'ofertes de treball adreçades a titulats i estudiants d'últims cursos.

També es duen a terme activitats d'orientació professional.

La internacionalització és un dels pilars de la proposta formativa de la Facultat. Per això, es facilita a l'estudiant que pugui complementar la seva formació amb una estada d'un o dos quadrimestres en una universitat estrangera i en tornar se li reconeixeran les matèries cursades en el seu expedient acadèmic. D'aquesta manera, podrà reforçar els seus coneixements lingüístics, conèixer com funciona el món empresarial en altres contextos i obrir-se nous horitzons professionals.

La Facultat ofereix 250 places de mobilitat en més de 90 universitats de 30 països amb què té conveni. A més de les beques Erasmus, l'estudiant tindrà accés a l'ajut de la Fundació Privada Reddis per facilitar-li la mobilitat acadèmica.

A Europa podrà anar a universitats d'Alemanya, Àustria, Bèlgica, Escòcia, França, Grècia, Holanda, Irlanda, Itàlia, Polònia, Portugal i Suècia, entre d'altres. La Facultat també té acords amb universitats de fora d'Europa com ara d'Argentina, Brasil, Canadà, Estats Units, Mèxic i Xina.

El doble grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat de la URV capacita per exercir la professió d'economista, regulada pel Col·legi d'Economistes, i també per exercir les activitats professionals següents:

Podràs triar, doncs, diferents sortides professionals:

• Direcció en les diferents àrees funcionals de l'empresa: finances, màrqueting, comptabilitat, producció, recursos humans, etc.
  • Direcció i gestió d'entitats financeres.
  • Administració i gestió en diferents àmbits de l'Administració pública.
  • Anàlisi de mercats financers i gestió de carteres.
  • Gestió de comerç exterior.
  • Anàlisi financera i d'inversions en els àmbits nacional i internacional.
  • Assessoria i consultoria.
  • Control de gestió.
  • Emprenedoria.