Beques Fundació Catalunya La Pedrera per a estudiants de màster

Beques Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya- La Pedrera ofereix la possibilitat d’optar a una beca per a la realització dels estudis de màster en la Universitat Rovira i Virgili.

Els sol·licitants han de tenir la nacionalitat espanyola i han d’acreditar un excel·lent expedient acadèmic i itinerari curricular. Les beques estan destinades a alumnes que realitzaran el primer curs complet d'un dels màsters destinataris de les beques.

Per als màsters de 60 crèdits, l’import de la beca és de 5000 euros.

Per fer la sol·licitud de la/de les beca/beques s’ha d’haver formalitzat prèviament la preinscripció al màster. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 10 de juliol de 2017, la sol·licitud s’ha de formalitzar per la plataforma de Gestió Beques.

• Oficina d’Orientació Universitària (OOU)
    Av. Catalunya, 35 – 43002 Tarragona
    Horari d'atenció: 9.30h a 13.30h