Beques Fundació Catalunya La Pedrera per a estudiants de màster

Beques Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya- La Pedrera ofereix la possibilitat d’optar a una beca per a la realització dels estudis de màster en la Universitat Rovira i Virgili.

Els sol·licitants han de tenir la nacionalitat espanyola i han d’acreditar un excel·lent expedient acadèmic i itinerari curricular. Les beques estan destinades a alumnes que realitzaran el primer curs complet d'un dels màsters destinataris de les beques.

Per als màsters de 60 crèdits, l’import de la beca és de 5000 euros.

Màsters destinataris de la beca:

• Màster d'Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica
  • Màster Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a llengua estrangera / segona llengua (ALE/ASL)
  • Màster de Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular
  • Sol·licitud de la beca. El termini per sol·licitar la beca va finalitzar el 20/06/18

• Oficina d’Orientació Universitària (OOU)
    Av. Catalunya, 35 – 43002 Tarragona
    Horari d'atenció: 9.30h a 13.30h
  • 977 55 84 76 / 977 55 88 36
  • Tere Ferrús Masdeu – Yolanda Marqués Peña – Olga Vázquez Benítez – Montse Vidal Serra