Beques d'Excel·lència de la Fundació Catalunya La Pedrera per a estudiants de màster

Beques d’Excel·lència de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya- La Pedrera ofereix la possibilitat d’optar a una beca per a la realització dels estudis de màster en la Universitat Rovira i Virgili.

Els sol·licitants han de tenir la nacionalitat espanyola i han d’acreditar un excel·lent expedient acadèmic i itinerari curricular. Les beques estan destinades a alumnes que realitzaran el primer curs complet d'un dels màsters destinataris de les beques.

Per als màsters de 60 crèdits, l’import de la beca és de 5.000 euros.

Màsters destinataris de la beca:

• Màster universitari en Mercats Internacionals
  • Màster universitari en Gestió d’Empreses Tecnològiques
  • Màster universitari en Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera

• Oficina de l’Estudiant – OFES
    Av. Catalunya, 35 – 43002 Tarragona