BEQUES D'EQUITAT (PERÍODE EXTRAORDINARI)

Resum:

L'objecte d'aquest procediment consisteix en l'obtenció d'una acreditació del tram de renda familiar i/o d'una beca Equitat per a la minoració dels preus dels crèdits per a estudiants de les universitats públiques de Catalunya i de la Universitat Oberta de Catalunya per al curs 2017-2018. Poden optar a aquest procediment els estudiants que hagin realitzat la matrícula amb posterioritat al 16 d'octubre de 2017 d'un ensenyament conduent a l'obtenció d'un títol universitari oficial de grau o màster habilitant.

RESOLUCIÓ EMC/610/2018, de 26 de març, per la qual s'obre el termini extraordinari de presentació de sol·licituds, en el marc del procediment per a l’obtenció de l’acreditació del tram de renda familiar i de les beques Equitat per a la minoració dels preus dels crèdits dels estudis universitaris per al curs 2017-18.

El termini de presentació de sol·licituds en període extraordinari del curs 2017-18 és del 5 fins al 27 d'abril de 2018.

Resolució: