Atenció a l'estudiant: suport informàtic
Preguntes més freqüents
- Em surt l'error "No hi ha plans matriculables".
Verifiqueu el període en què us heu de matricular. Si ja us heu matriculat i voleu tornar a entrar a la matrícula per alguna raó, només podeu fer-ho a partir de les 16 h.
- L'alumne s'està matriculant en una altra sessió.
Si us surt aquest missatge, espereu 30 minuts i torneu a intentar-ho. En cas que no se solucioni, truqueu a la secretaria del vostre centre.
- El sistema no reconeix el meu DNI i clau d’accés.
Truqueu a la secretaria per verificar les vostres dades.
- Com puc fer modificacions de matrícula?
Dins dels cinc dies següents a la matrícula podeu modificar-la simplement tornant a entrar al sistema i fent-hi els canvis que necessiteu. Les modificacions només es poden fer a partir de les 16 h.
- No surt l’assignatura en què em vull matricular.
Truqueu a la secretaria per verificar-ho.
- No queden places lliures de l’assignatura en què em vull matricular.
Si es tracta d’assignatures de formació bàsica o obligatòries, truqueu a la secretaria per arreglar-ho. Si són assignatures optatives, no us hi podeu matricular.
- No puc fraccionar el pagament de la matrícula.
Hi ha un import mínim de la matrícula a partir del qual es pot fraccionar el pagament. Si no arribeu a aquest import, no es pot fraccionar. Per conèixer aquest import consulteu la normativa o truqueu a la secretaria.
En cas que us sorgeixi algun dubte exclusivament tècnic abans i durant el procés d’automatrícula per internet, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres:
- Adreça de suport: automatricula@urv.cat
Abans d'enviar un missatge electrònic, comproveu que el vostre equip disposa dels requeriments informàtics necessaris i que teniu el navegador configurat de forma adient.
Per a consultes de tipus acadèmic o de funcionament de l'aplicació, truqueu a la secretaria del vostre centre.