Certificat Acadèmic Personal (CAP)

• CONCEPTE: El CAP és un document a través del qual es reconeix el caràcter oficial de l'expedient acadèmic d'un doctorand o titulat, d'acord amb les dades que figuren als arxius de la URV.

Tràmits per sol·licitar-ho

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

A través de la plataforma "Els meus rebuts" (*)

En el moment que ho requereixi.

Com

• A través de la plataforma "els meus rebuts" s'ha d'accedir a "altres rebuts i tràmits".

• A peu de plana trobareu una casella per "sol·licitar el Certificat Acadèmic Personal (CAP)"

• En el desplegable trieu Certificat Acadèmic Personal.

• Haureu de seleccionar el pla d'estudis pel qual voleu que se us generi el CAP.

• A continuació ja es visualitzarà l'import de la taxa que cal pagar i podreu acceptar la sol·licitud i el pagament.

• Una vegada hàgiu abonat la taxa, el sistema genera una demanda de CAP a la secretaria on es troba dipositat el vostre expedient. Des de la secretaria es farà una revisió i es generarà el CAP que us serà tramès al vostre correu electrònic institucional URV i/o personal.

• (*) Si l'estudiant no té accés a "els meus rebuts", podrà presentar la sol·licitud a la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es van realitzar els estudis  (si fos el cas, caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció: família nombrosa, etc.).

Contingut

• Dades personals

• Dades d'accés

• Dades de la titulació.

• Dades del Tutor/a i línia d’investigació.

• Les matrícules de tutela formalitzades, línies d’avaluació i qualificacions.

• Dades de la tesi doctoral

• Dades relacionades amb l'expedició del títol, si ha finalitzat estudis.

• El certificat s'emet en català, castellà i anglès.

• S'emet en format electrònic que inclou el Codi Segur de Verificació (CSV) + codi QR

(Veure model del CAP)

Cost

S'ha d'abonar l'import de la taxa corresponent establerta al Decret de preus vigent, que emetrà la secretaria.

Observacions

• Als doctorands amb matrícula suspesa temporalment per causa d'impagament i/o manca de documentació no se'ls podrà emetre el certificat acadèmic.

• Els doctorands que hagin traslladat el seu expedient a una altra universitat/programa de doctorat no se'ls podrà emetre la certificació acadèmica personal en el centre on van cursar els estudis i s'hauran d'adreçar al lloc on van traslladar el seu expedient.

Resolució

Qui

La secretaria de gestió acadèmica del campus/centre genera el certificat que s'enviarà a l'adreça de correu electrònic institucional URV i/o personal del sol·licitant.