saltar al contingut principal
Cercar
URV

Anul·lació de matrícula per interès personal a partir de l'inici de l'activitat acadèmica i fins al 15 de febrer

  • CONCEPTE: cessament dels efectes acadèmics i administratius de la matrícula prèviament formalitzada amb la consegüent pèrdua dels drets d'avaluació i de la condició de doctorand i dels beneficis que aquest estatus comporta.

Curs d'aplicació: 2023-24

 

Tràmits de la sol·licitud

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen els estudis.

També es pot presentar la sol·licitud a través dels tràmits en línia de la URV o el registre electrònic de la URV.

Quan

A partir de l'inici de l'activitat acadèmica i fins al 15 de febrer

Com

Presentant la documentació següent:

                                                                              

 

Resolució de la sol·licitud

Qui

El/La responsable de la secretaria.

Quan

Sempre que sigui possible, en el moment de presentació de la sol·licitud. Com a màxim 5 dies després d'haver presentat la sol·licitud i documentació completa, si s'escau. 

Com

  • Es lliurarà la notificació de la resolució corresponent a la persona interessada i, si s'escau, s'actualitzarà l'expedient del doctorand.

  • Es regularitzarà informàticament l'anul·lació de la matrícula.

Efectes econòmics

  • Per poder fer efectiva l'anul·lació caldrà estar al corrent de pagament de la matrícula (100% de l'import de la tutela i de les taxes, assegurances i serveis voluntaris, si escau) i no procedirà la devolució d'aquests imports.
  • Si no s'abonen els rebuts que corresponguin, aquests seran reclamats en fase d'impagament. Els doctorands que es troben en aquesta situació seran considerats suspesos temporalment. Durant el període en què estiguin en situació de suspensió temporal no se'ls podrà expedir certificats, expedients acadèmics ni el títol. No podran tampoc reprendre els seus estudis a la universitat en cursos posteriors sense abonar prèviament els imports pendents. El decret de preus públics ho estableix per a la mateixa universitat o per a una altra universitat catalana.

Observacions

  • L'anul·lació de la matrícula comporta la pèrdua de la plaça i el cessament dels efectes acadèmics i administratius de la matrícula efectuada.
    • Als doctorands de nou accés se'ls retornaran els documents lliurats en el moment de la matrícula, si escau. Per iniciar qualsevol altre programa, caldrà que novament facin la preinscripció oficial.
    • La resta doctorands, per continuar els mateixos estudis, hauran de sol·licitar poder reprendre estudis durant el curs acadèmic següent al de l'anul·lació. Passat un curs acadèmic de l'anul·lació, ja no es podran incorporar al mateix programa i, si volen continuar els estudis de doctorat més endavant, caldrà que es preinscriguin a un altre programa de doctorat.
  • Si el doctorand és sol·licitant o gaudeix d'un contracte de personal investigador en formació, beca o ajut, la secretaria ho haurà de comunicar al Servei de Gestió Acadèmica.